Millal ja kuidas jagada oma pulmadeks loodud kodulehte külalistega?
Mitmed paarid on meilt küsinud, millal on õige aeg pulmadeks loodud koduleheküljest külalisi teavitada. Järgnevalt räägime kodulehekülje kasutusviisidest, õigeaegsest kutse edastamisest ning erinevatest võimalikest variantidest, kuidas kutset külalistele edastada.
Millal on õige aeg kutsed välja saata?
Traditsioonilisem viis on lehekülg avalikustada koos pulmakutsega kolm kuni neli kuud enne pulmi või rahvusvalise pulma puhul isegi pool aastat varem. See ei tähenda aga, et pulmalehel peab olema ainult pulmadega seonduv informatsioon. Seal võib jagada ka pulmaeelseid sündmusi nagu poissmeeste ja tüdrukuteõhtu infot.
Samuti võib kodulehekülge kasutada nö “save the date” ehk pulmakuupäeva teavitamise jaoks, kui soovite külalistele teada anda, et nad selle kuupäeva vaid teile broneeriks. Sellisel juhul ei pea te füüsiliselt mitu korda kutset saatma, vaid võite selle info neile edastada veebilehel, meili teel või Facebooki sõnumitesse.
Lisaboonuseks on võimalus lisada integratsioon, mis annab külalistele lihtsa ja kiire võimaluse teie pulmakuupäeva paari klikiga oma kalendrisse lisada. Kliki alloleval nupul, et testida, kuidas see töötab.
Paberkutse vs digikutse
Palju segadust võib tekitada asjaolu, kuidas viidata pulmakutsel kogu üksikasjalikule infole, mis on leitav pulmade koduleheküljel. Alustades oluliste lennuaegadega rahvusvaheliste pulmade puhul ning lõpetades kingisoovi, külaliste toidutalumatuste või õige jalanõuvalikuga koduaias toimuva pulma puhul. Kutsel võib olla kõigi nende detailide vihjamine pisut ebamugav, mistõttu võimaldab pulmaleht teha vahemärkusi, vältides ebaviisakust, tõrksust või järeleandmisi.
Hea uudis on see, et arukalt ja stiilipuhtalt saab kodulehte lisada nii paber- kui ka digikutsele.
Paberkutse
Posti teel kutse saatmine on põnevusttekitav traditsioon pruutpaarile ning kutse leidmine hommikuse ajalehe vahelt, tekitab pulma kutsutule suurt elevust ja palju rõõmu. Leides õige stiiliga käsitöökaardid või luues ise originaalse disaini saab pruupaar tekitada külalistes sooja ja ootusärava elamuse. Kodumaiste tegijate poolt on saadaval mitmeid kauneid ja keskkonnasõbralikke käsitöökaarte.
Digikutse
Digikutse hoiab aga kokku aega, raha ning teeb modernsele ja liikuvale inimesele kutse kohaletoimetamise lihtsamaks. Digikutse eeliseks on info edastamine pulmades, kus külalisi on palju ning kutsutud on üle maailma laiali.
Digikutse hoiab kokku aadresside kogumisele ning saatmisele kuluvat aega kui ka annab võimaluse läheneda loomingulisemalt. See ei pea tähendama pelgalt e-maili, kuhu on lisatud kujundatud kutse.
Kutset võib esitada ka videotervituse näol, kus räägite külalistele lühidalt oma kihlumisloo ning avaldate, miks on teie jaoks oluline see päev koos veeta. Sellisel juhul on videost rõõmu ka vanemal generatsioonil, kes ei pruugi muidu digivõludest nii palju rõõmu tunda, kui noorem põlvkond (kindlasti aitab pisarakiskujana kaasa ka lapselaste teema! ;)).
Digipulm pakub kõikide pakettidega kaasa võimaluse jälgida kasutajate emaili avamist, mis annab mugavalt võimaluse kutse uuesti saata, kui külaline pole seda avanud või näinud. Samuti on integreeritud automaatne email või SMS meeldetuletus, mille sõnumit saab kohandada vastavalt pruutpaari soovile. Sedasi välditakse olukorda, kus pruutpaar kulutab liigselt aega vastuste saamiseks.
Tekstinäide
Me teame, kui aeganõudev võib olla pulmakutse teksti väljamõtlemine. Siin on mõned read, mille saad kopeerida oma pulmakutsele ning mis aitavad sul teie kodulehekülje kutsel edastada:
Kallid [külaliste nimed],
Meil on rõõm teatada, et olete oodatud meie pulma [kuupäev] [kellaaeg].
Pulmapidu ja paaripanek toimuvad [toimumiskoht].
Palume teil oma tulekust teada anda hiljemalt [kuupäev] meie pulma koduleheküljel [www.teiepulmalink.ee] kust leiate kogu vajaliku informatsiooni.
Kodulehe salasõna: [teie salasõna][pruutpaari nimi]
Digipulm pakub omalt poolt ka digikutsete teenust koos teie soovitud disainiga. Võta meiega julgelt ühendust, kui vajad abi kodulehekülje edastamisega pulmakutsetel või soovid luua omanäolisi digi- või videokutseid.